Recent Events.!

The best time.

Witajcie ! Dzisiejszy post będzie o wydarzeniach jakie odbyły się u mnie na przełomie styczeń-luty.

1.Odwiedziłam w weekend Warszawę :) Nie zabrakło oczywiście super atrakcji, między innymi pojechałam na Hangar 646.Byłam zaskoczona jak wiele ćwiczeń akrobatycznych można się nauczyć.Za  to,że byłam tam pierwszy raz musiałam obejrzeć film jak zachować się podczas wejścia na halę,następnie każdy początkujący miał trening z trenerem :) Dla wszystkich miłośników trampolin,jest niesamowicie,polecam te miejsce :D













2.Odwiedzając Warszawę przy okazji, pojechałam do kina na film "La la land" co tu dużo mówić,niesamowity,genialny film ! Polecam :D
3.W moim  gimnazjum odbyła się ostatnia choinka szkolna połączona z walentynkami :( było świetnie,najlepsze chwile spędzone z osobami których może już nigdy nie zobaczę ;-; ciekawi was pewnie co założyłam :D a więc ubrałam sukienkę którą pokazywałam na wcześniejszych postach ;)

























4.Dokładnie 18 lutego w Skierniewicach odbył się koncert Sound'n'Grace. Było bardzo fajnie :) otrzymałam autografy i z prawie każdym zrobiłam sobie zdjęcia. :) #najlepsiludzie #najlepszymoment #najlepszyzespół #loveee

5.Nie było cały czas tak kolorowo :/ egzaminy próbne naciągaj !!! jest bardzo ciężko i mam coraz mniej czasu dla siebie.Kartkówki,sprawdziany,wypracowania,powoli mnie to przerasta,ale mam nadzieję,że przetrwam jakoś ten bardzo trudny czas.

6.Zawoooody ! Byłam na Powiatowych Zawodach Siatkarskich,zajęłyśmy 2 miejsce :D Cieszę się ale jak się mówi mogło być lepiej :D kończąc gimnazjum nie oznacza to,że kończę moje zamiłowanie do siatkówki,wręcz przeciwnie,będę dalej rozwijać się w tym kierunku :)
7.Dodatkowo doszedł mi kolejny instrument który muszę nauczyć się opanować :D
Jest to Gitara Basowa :) niełatwy instrument ale za to bardzo przyjemnie się na nim gra :)

8.Byłam również na filmie "Kot Bob i ja" bardzo fajny film, polecam każdemu ! :)
Fabuła:
 Bezdomny narkoman walczący z nałogiem James Bowen (Luke Treadaway) dostał ostatnią szansę aby się pozbierać od swojej prowadzącej terapeutki Val (Joanne Froggatt), która załatwia mu mieszkanie. James stara się wyjść na prostą, zarabiając na życie przez grę na gitarze w Covent Garden, jednak jest prawie niezauważony. Pewnego dnia odkrywa w swoim domu kota, który zjadał mu płatki. Kiedy nie znalazł wśród sąsiadów właściciela, uznał go za przybłędę. James odkrywa ranę u kota i zabiera go do weterynarza, a od tego dnia ich losy zostają na dobre połączone.
zapraszam na snapa : alexa7882

Popularne posty