Witam!Wracam!W innym stylu!Z innymi postami!

Czas wrócić!

Bardzo dawno mnie tu nie było. Miałam skończyć z blogowaniem ponieważ nie miałam na to czasu.Jestem w pierwszej klasie LO i jest trochę ciężko, do tego w tym roku rozpoczęłam również naukę w szkole muzycznej II stopnia.Strzeliło mi do głowy więcej się uczyć.

Posty które będą się pojawiały będą zupełnie inne od tych dotychczasowych.Postaram się wstawiać przynajmniej 2 posty na miesiąc.
Skupię się głównie na modzie,trendach,aplikacjach (testowanie),DIY.


Mam wielką nadzieję,że będzie nas coraz więcej.Papatki.


PS.Jeśli chcecie się czegoś nowego o mnie dowiedzieć to zadawajcie w kom.pytanka :)


Zapraszam na moje social media:

instagram-alexaa77_https://www.instagram.com/alexaa77_/

Snapchat-alexa7882

Musically-@alexaa77_

e-mail-alexa7878@wp.pl

Popularne posty